Olet useampaan kertaan julkaissut alla olevan tekstin eri palstoilla:

"Moccan sukutaulussa on suomalainen mudi, jonka emo ei ole se joka on merkitty.
Olen asiaa useaan kertaan kasvattajalta tiedustellut, eika han kiista asiaa.
Kysymykseeni totta vai valetta, han ei vastaa, vaan haluaa tietaa kuka minulle
kertoi. Siita voi paatella, etta ainakin Suomesta on lahtenyt mudi, joka ei
vastaa annettuja tietoja. Tahtomattani mina olen tuonut sellaisen koiran
jalkelaisen takaisin Suomeen ja antanut kayttaa viela siitokseen. Olen
pahoillani, mutta silloin en tuota seikkaa tiennyt. En ole tieten johtanut
narttujen omistajia harhaan".

"Olen usein esimerkiksi kysynyt Hohtelalta miksi
minun Moccani taustalla on Hohtelan kasvatti, joka ei kuitenkaan ole
sukutauluun merkitty koira. Valetta vai totta? Yksinkertaiseen kysymykseeni hän
ei vatsaa, vaan haluaa tietää kuka minulle on kertonut. Juuri tällaisten
väärinkäsitysten vuoksi olen aloittanut topicin nimeltä Juoru..., ettei
tarvitse selän takana suhista vaan voi suoraan ilmaista mielipiteensä"

Tekstissäsi väität että olen tehnyt asiakirjaväärennöksen, ehkä ole kasvattajana luotettava.
Tällaista toimintaa kutsutaan nimellä julkinen herjaus

Tällä perusteella olen päättänyt siirtää asian eteenpäin. 
Pystyt varmasti todistamaan väittämäsi asian todeksi tai pyytämään julkisesti anteeksi perättömiä puheitasi.

Haluan nyt  hoitaa asian pois päiväjärjestyksestä viranomaistietä.

Ystävällisin terveisin

Riitta Hohtela